dilluns, 7 d’agost del 2017

Aventura començada

 
(Els ordinadors estonis només em deixa accentuar les "a", "e" i les "o") Aquest viatge va començar farà molts dies, el 31 de juliol. Va començar en un sopar a casa el Roger, que s´havia prestat a portar-me a l´aeroport. El primer desti va ser Ginebra a veure l´Oriol i la seva nova vida, i també la mare que portava un mes rondant per Europa i que en un moment o altre ens haviem de trobar. 5 dies a Ginebra que em van permetre una visita guiada pel CERN, sortir a córrer i escalar, i de regal cruiximents.
 
El dia 4 agafo un avió direcció Varsovia, l´avió va una mica tard i no arribo fins les 11 del vespre a casa l´Agata, en una zona una mica remota de la ciutat no hi ha enllumenat i no vull dir que vaig passar por pero... Em va oferir una macedonia i em vaig instal.lar al sofà, molt ben acompanyat pels seus 5 conills. L´endemà al mati em vaig llevar a les 6 ja que l´Agata marxava cap a Kraków. Aixi doncs mati a Varsovia, marcat per les construcions sovietiques i les cases encara amb les marques de les bales a la paret, i el silenci a la plaça del barri jueu, on estaven retinguts esperant per ser deportats (esgarrifosa escena que ens recorda "el pianista").
 
 
Arribats al migdia agafo l´avió direcció Tallin on pels vols de les 19:00 em trobo amb en Guifre i la Clara, tot a punt per començar el viatge. Visita a Tallin, bones vistes i carrers que ens porten a l´edat dels vikings. Ens cuinem una bona pasta al hostel amb la companyia de tres metges belgues que porten 10 mesos en bici començant des de l´India, i un Rus que ha preferit treballar a EU. Aixi doncs el debat està assegurat i la nit de cerveses tambe, tant és aixi que el rus es presta a portar-nos l´endemà a Tartu, és cap al sud aixi que ens va be. Dormim a una petita casa construida al 1980. Ara ens trobem a l´oficna d´informació i turisme a punt per veure com comença el festival de cinema de Tartu, tARTuff. Avui dormim a casa d´una noia que fa esgrima a l´equip nacional d´Estonia. Molta pluja i vent i tot llest per gaudir de tot el que ens espera.
 
 

1 comentari:

  1. Bon dia valent..dic valent perquè no és valent qui no té por sino qui l enfronta i la supera i això és el que fas...
    Espero que amb l'equip que sou les aventures i emocions del viatge es multipliquin per tres.
    Apa a seguir coneixent persones i paissatges.
    Abraçada fortíssima als tres.

    ResponElimina